Про нас
Якщо покупець не погоджується з цими умовами та не приймає їх, то подальше оформлення замовлення та купівля товару на сайті неможливі.
1.Умови гарантійного обслуговування товарів.
Гарантія на товар поширюється за номером замовлення, присвоєним при оформленні.
Інформація на кожен гарантійний, пост гарантійний випадок та обмін приймаються нами у вигляді листа на нашу електронну адресу, вказану на головній сторінці сайту.
У телефонному режимі ця інформація не приймається. При оформленні листа, на гарантійний, пост гарантійний випадок або обмін, згадка про номер замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО!
На весь асортимент товарів Китайського виробництва, придбані через сайт, поширюється гарантія тривалістю 14 днів.
На товари Українського виробництва, придбані через сайт, поширюється гарантія, тривалістю від 1 до 36 місяців
Гарантія на продані товари, що надається виробником і має на увазі безкоштовний ремонт протягом гарантійного рядка, або їх заміну на аналогічні у разі неможливості ремонту і надається в тому випадку, якщо виявляється дефект виробника.
При необґрунтованому зверненні з метою гарантійного ремонту, покупцю може бути виставлений рахунок за діагностику несправності та за зворотну доставку товару. Необгрунтованим вважається звернення щодо усунення несправностей у роботі виробів, які не потребували заміни або ремонту комплектуючих, а також у випадках визнаних не гарантійними.
При появі претензій до працездатності товару у гарантійний строк, покупець зобов'язаний, в першу чергу, інформувати адміністрацію сайту, надіславши повідомлення адміністрації з описом проблеми, в електронному листі за адресою: elekmag.ua@gmail.com
Після звернення покупця з претензією до працездатності товару у гарантійний термін, сайт зобов'язується надати контактні дані та фізичну адресу сервісного центру виробника для можливості безкоштовного усунення виниклих дефектів чи неполадок.
Термін проходження гарантійного обслуговування в сервісному центрі виробника може бути від 3 днів до 3-х місяців з урахуванням доставки товару туди та назад.
Після надходження товару до сервісного центру виробника, експертами буде проведено діагностику поломки, після якої покупець буде сповіщений про настання гарантійного чи не гарантійного випадку.
Покупцеві, що здійснює покупку на сайті, перед безпосереднім оформленням замовлення, надається можливість ознайомитися і погодитися або не погодитися з умовами обміну/повернення товару та гарантійними зобов'язаннями, викладеними в цьому документі. то подальше оформлення замовлення та купівля товару на сайті неможливі.
2. Умови обміну/повернення товарів.
Покупець має право на обмін товару належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання.
Пересилання товару повернення, обмін чи гарантійний ремонт здійснюється рахунок покупця.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, захисні плівки, якщо такі передбачені виробником, а також збережена цілісність упаковки всіх комплектуючих та її належний вигляд.
Якими транспортними компаніями здійснюється доставка замовлень?
1.Доставка "Укрпошта"-щоденно. Надсилання тільки після 100% оплати за замовлення.
2.Післяплати "Нова пошта"-щоденно.Оплата з оплатою при отриманні (післяплата) можлива при авансі 150 грн (ця сума буде вирахована з суми замовлення).
3."Нова пошта"-щоденно.Після 100% оплати за замовлення.
Способи оплати
1.Оплата через Приват24
2.Переказ на картку Приватбанку, Монобанку.
Оплата на картку ПриватБанку, Монобанку (реквізити прийдуть на вайбер)
3.Оплата на розрахунковий рахунок ФОП.
Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
Оплату проводити тільки після того, як менеджер передзвонить Вам та підтвердить прийняття заявки!
Коли буде відправлене замовлення?
Замовлення відправляється щодня, крім неділі.
Середній термін доставки 1-2 дні транспортними компаніями